Tuesday, July 1, 2008

Chapter 1

Salam..


Today is my 1st day at a new department..Normally I'll be at work arnd 7.30 am, but today a bit late, arnd 8.00 am because need to report to a new boss at 8.30, then go for class training on IC process. Seems that I've forgotten a lot, some more I'm weak in that subject during study time.. so nampak eh.. lopeh ni kono ulangkaji ar.. silap ari bulan, kena amik tuition ngan hsemate lak.. So far, so good, boss ok jek.. & she assigned me 1 job, {berdoa aku banyak2 agar, orang tak tensen ajor ako nih!!}. so , mohon kemaafan sebab lamo tak nyinggah cni .. Doakan agar segalanya lancar buat diri ini ekk...

Oh yea, this week as planned will visit my granny .. actually last week balik Gumbakkk jek.. So mgu ni lah kot balik nogori...

So aku harap 2 sangat agar dapat buat yang terbaik, dengan izin Mu , ya Allah. Aku insan yang lemah, tanpa pertolongan dan hidayah dariMu, ya Allah..


Amin-----

No comments: