Tuesday, June 24, 2008

Tahun 2008... penentuan..

Eh.... apa maknanya kalo kite dok teringat kat owang tue sepanjang masa.... esp bila nak zzzzzzzzz.. hahahaha gila bayang ker apo ek? tapi itulah penyakit kronik yang aku hadapi semenjak 2 menjak nie... aduisssss seksa oii!! kerja semua berterabur..hati dok tak tenteram jek..nasib ar mingu nie aku last kat department tue..But still have to passdown all my jobs to my colleague.Less pressure.. hopefully..

and because of my last day, so tommorrow boss has arranged a farewell lunch for me!! (actually... tukar department jek).. ok lah dah orang nak belanja... !!

oh ye.. Khamis mlm plan to go back to KL & will be back on sunday. Next week inshallah plan dgn cousin nak balik kg, visit granny tak berapa sihat. Cian plak kat nenek aku... lama dah aku tak jenguk... sob..sob..sob..


lain2 hapdett... tunggu next week ok.. minggu ni aku miss lagi kelas ngaji lar.. So nanti kalo aku p, aku sambong tazkirah ok..

salammmmm.....

No comments: