Sunday, January 11, 2009

Cara untuk hapuskan golongan Yahudi...

Salam semua.. Ingin saya berkongsi sedikit kisah bagaimana caranya untuk kita menghancurkan golongan Yahudi ini. Caranya ialah dengan melumpuhkan ekonomi mereka. Selagi kita masih membeli barangan keluaran Yahudi & As ini, selagi itulah mereka akan berkuasa & sombong demi menghancurkan umat Islam ini.

Kisah terjadi sewaktu salah satu perang yang diketuai nabi S.A.W. kalau tak silap saya perang Badar lah. Undang2 perang dalam Islam adalah seperti tidak boleh bunuh kanak2, wanita & orang tua, serta tidak boleh musnahkan pohon kayu. Tetapi, apabila berperang dengan Yahudi ini, nabi telah memusnahkan pohon2 kurma Yahudi. Lalu Yahudi ini, (mereka juga kaji tentang Islam) & kata nabi jahat sebab musnahkan pohon2 kayu. Inilah sifat Yahudi.. dia jahat takpe, org lain jahat tak boleh. Namun Allah izin nabi untuk musnahkan pohon kurma Yahudi itu, sebagai tanda hina mereka. . Salah seorang Yahudi memanggil nabi S.A.W untuk berbincang pendamaian dan panggil nabi untuk ke suatu tempat. Allah telah beri hidayah pada nabi bahawa sebenarnya Yahudi itu ingin membunuh nabi. Mereka telah bersedia di atas bukit untuk memanah nabi. Lalu, nabi Muhammad S.a.w telah mengarahkan para sahabat untuk mengepung bukit itu & menawan setiap telaga yang ada. yelah, kuat macamana pun bala tentera itu, bila tak ada air mati juga kan. Akhirnya bila org2 Yahudi itu lapar & dahaga, akhirnya mereka menyerah kalah.Nabi S.A.W telah memaafkan mereka & halau Orang2 Yahudi itu dari bumi Madinah..

Sifat Yahudi : Bila nabi menang dalam perang----------> mereka kagum
Bila nabi kalah-------------------------> mereka kutuk
Mereka ini golongan yang tak de pendirian.

Itulah serba sedikit tentang cara kita untuk menghancurkan mereka. Yelah dulu, pohon kurma itu adalah ekonomi mereka. La ni.. macam2 ada di luar sana.. Berhati2.. jangan kita benci Yahudi ,, tapi at the same time guna barang mereka.. Cuba sedaya upaya boikot barngan Yahudi & As ini.. Inshallah, kalu setiap kita memboikot, ekonomi mereka akan lumpuh & mereka kan tunduk pada kita..wallahualam..

p/s: correct me if i'm wrong....

4 comments:

paes said...

wow.. good point.. juga satu pemerhatian yang bagus..

zaza said...

hi long time no c.. mana menghilang??

paes said...

ada je kat sini..

just wondering, kenapa kaum Yahudi ni arrogant sangat sampai tak boleh terima Nabi Muhammad S.A.W sbg rasul terakhir?

zaza said...

kalau tak silap saya, kebayakkan nabi adalah dari kalangan bani Israel. So dalam kitab, dah disebut tentang nabi akhir zaman & mereka bengang sebab nabi akhir zaman ni bukan dari kalangan mereka.& umum ketahui nabi muhammad s.a.w adalah penghulu segala nabi2. mereka rasa tercabar lah..gitu..