Saturday, January 17, 2009

Doa sahabat untuk sahabat.....


hepi besday to me!!


hehehe!!! ucapan itu aku tuju khas buat diriku..thanks you all..for wishing me.. !! yeah..age is just a number..Acapkali aku dengar kata-kata itu..tapi dari siapa ya..hehehe!Hari in bertambah lagi usia aku satu tahun. Ya, syukur pada Allah kerana masih beri aku peluang untuk berbuat amal & bertaubat atas dosa2 sebelum aku kembali menghadapNya kelak..Moga aku tidak termasuk di kalangan orang2 yang lalai..Amin.


Yealah..bila umur dah bertambah nih, mulalah org sibuk nanya,,bila nak berubah status.. inshallah, inshallah,, tahun ni ya..Doakan aku..Amin..


To all my cousins & friends whose is still singlet..dont b sad yaah..Allah bagi kita peluang untuk betul2 bersedia menggalas amanah & tanggungjawab kelak. Inshallah, aku doakan korang & korong semua doakan aku ya.. Doa sahabat untuk sahabat... sweets right...

No comments: