Friday, May 16, 2008

Musim kawen..

pagi tadi dalam kol 7.30 am dapat call dari nadia.. besfrend aku time sekolah dolu. aku baru nak bersyiok2 sambong tido..tapi ok gak.. cerita dia pagi tu buat kan pagi aku ceria.Banyak mende yang kami bualkan.Dari masalah koje..akhirnya bertukar ke bab kawen.. eh..eh..
Yelah sekarang ni kan musim owang kawen..kat opis aku aje dah berapa banyak kad owang bagi..Ntahlah.. boleh ke idak aku penuhi undangan tu ! sebab semua pada tarikh yang sama.. tempat yang berbeza2.. Kelantan.. Johor,.. Sg Bakap.. Sg Petani!! poning..poning..

Bila dah citer bab kawen ni, tentulah citer pasal jantan... oppppssss jangan mare... lelaki. kami setuju tuk cari lelaki asing sebagai teman iduppp.... Ewahhh..dia pun cakap ramai gak member2 sekolah kita kawin dgn mat salih ar.. (aihh,, heran ako camner depa tackle??).. Yang nak tergelak tu.. siap tukaq imej & identiti.. teknik rebonding lagi...hahahhaha.

No comments: