Friday, May 16, 2008

Bingung...bingung...

Tadi jam 5.30 ptg dapat call dari MARA soh datang interview Selasa nih. Masalahnya; aku kena standby on the weekend (kira Monday Public holiday tu aku keje).Comperm.. banyak menda yang nak update on tuesday . It's a long holiday, sure banyak issue. Takkan nak pass kat member aku lak.. nak amik coti lagi ker? Aiyaahh.. tak best cam nih. Aku selalu di uji sebegini. Dolu.. lepas balik bercuti.. dapat letter tuk amik test tuk jawatan pengajar Poli. Tapi test tu kat Melaka. aku baru jek balik bercoti.. so tak berani nak amik coti lagi. So .. terlepas lar aku.. so kali nih.. the same thing happen, turn aku jaga on weekend lak, tetiba nak kena balik KL . lagipun keliq aku pak mertua dia meninggal. kalu tak bleh soh dia tolong cover aku.. Aisshhh... penin.. penin..

No comments: