Sunday, October 12, 2008

Syawal Menjelma lagi....

Salam idulfitri buat semua...Nampaknya aku terlalu sibuk untuk hapdet blog. Ntah apa yang aku sibuk pon tak tau lah... Banyak menyibukkkk jek rasa. So, aku nak ambil kesempatan ini untuk mengucapkan Selamat Hari Raya & memohon maaf atas segala kesilapan yang sengaja & tak sengaja pada korang semua. Harap jangan simpan di hati ye.. Pada kengkawan/ sedara yang ngajak p rumah tu, minta maaf ye..tak kesempatan nak poie..yalah kali ni aku beraya dua2 kampung (cheh... ngalah owang balik rmh mentua yea...).Anyway, bila ada kesempatan harap kita dapat jumpa ye..

Sempena bulan yang mulia ini, aku nak ingat kan diri ini & korang semua tuk buat puasa 6 syawal. Banyak kelebihannya weii.. Masih lom terlambat kita mulakan..Ada kot dalam 2 minggu. Marilah kita bersama2 semarakkan bulan syawal ini dengan amalan kita sewaktu Ramadhan. (cheewah,,, aku cakap jek,, aku sendiri pon lom buat lagi..)Inshaallah..ya..

Chewah... aku pon nak gembar gemburkan gak... hari raya ari tue cousin aku masuk TB1 pasal bloggers.. Wah..wah..wah.. cam aku lak yg glamernye...

No comments: