Wednesday, April 15, 2009

Life is beautiful....



Dua tiga menjak nih,... aku keboringanlah yang amat sangat.. Sedis, muram..tension..nervous etc.. arghhhh mood untuk keje pon tak nye ada.. Nak tak nak aku kena laluinya jugak.. Yeah 2 hari lagi..pastu leh rileks..Eh.. korang perasaan tak? Kebelakangan nih (actually dah lama dah) masa berlalu begitu pantas..kadang2 tak terkejar.. Cuba bayangkan..pagi tadi bangun..bermalas-malasan..g keje..lunch time..then balik.. Rasa cam tak byk mende yang dapat buat.. Kalo dulu-dulu time aku kecik2..kite dapat rasa satu hari berlalu amat lambat sekali.. rasa macam2 leh buat..basuh baju..kemas rumah..pergi bank..siram pokok etc...mayak mende lah.. Tapi la ni.. rasa, masa silih berganti..cam berlari lah.. Kawan aku pernah cakap..suatu hari nanti bumi ini akan berputar makin hari makin laju..sampailah terkeluar dari paksinya..Kiamat lah. Tapi la ni pon, kita tengok banyak dah kejadian pelik yang berlaku sekeliling kite. Contoh gempa bumi..dulu ngara kita mana ada..la ni dah ada.. Allah bagi kita rasa sikit2, supaya nnt kita tak lah suspens sangat. Maknanya.. kita beringat lah lah ni..taubat cepat2. Tapi kalau kita masih leka.. takut2 kita tergolong orang yang rugi pulak.

Yelah..bila aku tgk balik gambar2 anak sedara aku nih..cepat benar rasanya mereka membesar.. Maknanya..aku ni pon dah banyak jugak lah umornya hihihihihihi.... Tu lah dunia.. muda lawannya tua..hidup lawanya mati..

Oklah.. tarak mende arr mau ngomel.. Enjoy the pics...Muahhhhssss!!!

No comments: