Saturday, March 7, 2009

Mari Memasak..ewahhh.....



Sebetulnya minggu ni dah berkira -kira nak balik KL. Yealah walaupon baru balik minggu lepas, tapi rasa cam nak balik lagi..boring arr dok sini..huhuhuhuh

Tapi disebabkan pagi tadi terbangun lewat, hajat di hati dibatalkan. Rasa malas pulak nak drive back sesorang. So , ajaklah kengkawan tuk p ngaji pagi nih. Rasa malas nak drive.. Malas lagi... Apa kena lah aku nih..malas..malas..malas....

So, lepas lunch..basuh baju, then hujan pon turun dgn lebatnya. So apa lagi..tak lepaskan peluang untuk tidur dalam sejam dua. Tapi nampaknya dah terbabas..hinga berjam-jam.. huhuhuhu

Yelah..dah bagun tidor..ujan lagi..tentulah lapor kan..So fikir punya fikir..terlintas lah idea nak mkn makaroni bakar..yelah..kan skang semua pakat banned pizza, kfc..mcd..etc,,, Tapi keinginan nak makn tuh menyebabkan aku usahakan gak p surfe internet cari resipi makaroni bakar. At last aku jumpa arr satu resepi yang simple gitu. Nih kira pestime arr aku try.. Jadi tak jadi, terserah..pasal aku sowang je yg nak makannya..hehhehehe

So , akhirnya terhidanglah sudah makaroni bakar yang kumasak untuk hidangan petang & malam sekaligus.. Ehemmm... not bad arr...

p/s: terimas pada yang buat resepi nih. Errmmm.... boleh caya gak resepi derang nih...

No comments: