Sunday, April 13, 2008

A week passed, here again I come !Actually, plan to relax this weekend, but boss call to settle 1 case.Aiiiyaaaahh need to monitor lots, means need to go to company to get the results. 7 am start doing housekeeping. Do laundry etc.. 9 am go to office. After get all the data, n bla,bla,bla, saved then going back to do at home. 12noon, lunch time, drive back n start cooking.. masak lomak cili padi ...eiiiaaahh. Dah konyang, baru mula buat report, sok nak hantaq kat boss. Mate plak tgh study.. 2 minggu lagi final.. Sobab2, tapi nampak eh.. manyak tidoqqqq dari study nye.. hehehehe Sobab2.. cobaaannnnn!!!

Ermm.. keliq aku nak resign.. berkurang lagi la team kami.. He got offer in Singapore.. Chatered. Aku.. bila nye??? Sabar.. inshallah, akan sampai masanye!!!

Oh yer, aku ada satu cerite ngeri nak bagitau korang! Kete aku nyaris2 ditarik bank, pasalnya tak berbayor berbulan2. Walhal aku dok byg guna maybank2u. Ditakdirkan, 1 day aku saje call bank, nak tanya bpa balance aku? Terkezuttz den, bila dia ckp, dah anytime orang bleh stop n tarik keta aku on de road. Mengelupp lar aku.. Bila check balik dgn maybank, sebenarnya derang dah refund balik duit aku, pasal acc no salah. tapi aku tak perasan.. Tu pasal lah heran apesal gaji tak penah kurang, ropenya duit keta aku ditendang masuk balik dalm acc. So p setel ngan pehak bank.,bla,bla,bla, kena setel bayar utk 3 bln..klu tak .. minta mahap.. Arggghh.. mana nak cekau duit!! last2 kuarkan lah saving.. Huhhhh.. nasib kau duit tak leh dok lama dalam bank. Alhamdulillah, syukur tak jadi masalah besor.. Dah setel. Eissshh ngeri dah aku guna internet nie.. Baik aku beratur bayaq lagi baik!!! Susah pun susah lah..

2 comments:

Unknown said...

hoi mak cik joyah..bila ko dah bayar thru tenet ni..ko check la balik account ko..await ko tak cek..so jangan lah nak salahkan online lak...... buet kojo berhati-hati lah..

zaza said...

hehehe.. iyolah aihh..